O godzinie 10.00 rozpoczęła się XIX sesja rady gminy. Przedstawiamy dzisiejszy porządek obrad.
1. Otwarcie Sesji, przyjęcie porządku obrad i przyjęcie protokółu z Sesji Rady Gminy Nr XVIII/12 z dnia 30 listopada 2012 r.
2. Interpelacje i wnioski radnych.
3. Informacja z działalności wójta.
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/201/12 Rady Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 30 listopada 2012 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2012- 2022.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2012.
7. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy na lata 2013–2023.
8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia uchwały budżetowej gminy na 2013 rok.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr X/116/11 Rady Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 2 grudnia 2011 roku w sprawie zasad udzielania dotacji, trybu postępowania w sprawie udzielania i sposobu jej rozliczania spółkom wodnym działającym na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka, zmienionej uchwałą Nr XIV/168/12 Rady Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 15 czerwca 2012 roku.
10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Gminy i stałych Komisji na 2013 rok.
11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2013 rok.
12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Ostrów Mazowiecka na rok 2013.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie w formie darowizny nieruchomości stanowiącej własność Gminy Ostrów Mazowiecka w obrębie Kuskowizna na rzecz Powiatu Ostrowskiego.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXIV/179/08 z dnia 27 listopada 2008 r. w sprawie powołania składu osobowego Komisji Inwentaryzacyjnej zmienionej uchwałą Nr XXXII/261/09 z dnia 13 listopada 2009 r.
16. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy.
17. Podjęcie uchwały w sprawie metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki opłaty na terenie gminy.
18. Podjęcie uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
19. Podjęcie uchwały w sprawie rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez Gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi.
20. Podjęcie uchwały w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę.
21. Podjęcie uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.
22. Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat za usługi usuwania odpadów z nieruchomości.
23. Podjęcie uchwały w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
24. Rozpatrzenie pisma Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie nr WK.052.99.2012 z dnia 3.12.2012 r.
25. Przyjęcie stanowiska Rady Gminy w sprawie przebudowy drogi Małkinia Górna – Ostrów Mazowiecka.
26. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.
27. Zapytania i wolne wnioski.
28. Zakończenie sesji.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.