Opublikowano . Ostrów Mazowiecka | Aktualności | Wiadomości z miasta


Cztery lata temu dzieci i młodzież szalały za lodami Ekipy, a teraz króluje napój Wojanek

Dzieci i młodzież zawsze miały swoje modowe i konsumpcyjne trendy, które zmieniają się jak w kalejdoskopie. Cztery lata było szaleństwo za lodami Ekipy, a teraz króluje napój Wojanek.

2025/06/wojanek-napoje-jpg_6856ee721d29d Sprzedawcy mają już dość ciągłych pytań – wolą wywiesić kartkę niż tłumaczyć każdemu, że napoju Wojanek brak.

Produkt jest sygnowany przez popularnego youtubera Wojana i dostępny w dwóch smakach: truskawka-malina oraz pomarańcza-brzoskwinia. Popularność napoju szybko wzrosła dzięki aktywnej promocji w mediach społecznościowych, zwłaszcza na TikToku i YouTube, gdzie publikowane są liczne recenzje i testy smakowe.

Zainteresowanie napojem „Wojanek” jest tak duże, że sklepy zaczęły informować klientów o brakach produktu, zamieszczając stosowne ogłoszenia na drzwiach.

Cztery lata temu podobnym zainteresowaniem cieszyły się lody Ekipy. Był to sorbet na patyku pokryty charakterystyczną, strzelającą w ustach polewą. Produkt powstał we współpracy firmy Koral z popularnymi youtuberami z grupy Ekipa na czele z Frizem. Lody szybko znikały ze sklepów, a dostawy sięgały nawet miliona sztuk dziennie.
 

 
 
 

Dodaj komentarz



Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.

Reklama