Cztery lata temu dzieci i młodzież szalały za lodami Ekipy, a teraz króluje napój Wojanek
Dzieci i młodzież zawsze miały swoje modowe i konsumpcyjne trendy, które zmieniają się jak w kalejdoskopie. Cztery lata było szaleństwo za lodami Ekipy, a teraz króluje napój Wojanek.
Sprzedawcy mają już dość ciągłych pytań – wolą wywiesić kartkę niż tłumaczyć każdemu, że napoju Wojanek brak.
Produkt jest sygnowany przez popularnego youtubera Wojana i dostępny w dwóch smakach: truskawka-malina oraz pomarańcza-brzoskwinia. Popularność napoju szybko wzrosła dzięki aktywnej promocji w mediach społecznościowych, zwłaszcza na TikToku i YouTube, gdzie publikowane są liczne recenzje i testy smakowe.
Zainteresowanie napojem „Wojanek” jest tak duże, że sklepy zaczęły informować klientów o brakach produktu, zamieszczając stosowne ogłoszenia na drzwiach.
Cztery lata temu podobnym zainteresowaniem cieszyły się lody Ekipy. Był to sorbet na patyku pokryty charakterystyczną, strzelającą w ustach polewą. Produkt powstał we współpracy firmy Koral z popularnymi youtuberami z grupy Ekipa na czele z Frizem. Lody szybko znikały ze sklepów, a dostawy sięgały nawet miliona sztuk dziennie.