Ponad 21 tys. połączeń, średnio 680 rozmów każdego dnia - to bilans pierwszego miesiąca funkcjonowania nowego numeru infolinii NFZ Mazowsze.
Od 1 stycznia br. pod numerem (22) 456-74-01 konsultanci funduszu udzielają zainteresowanym wyczerpujących informacji 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Najczęściej ubezpieczeni pytają o to, jak wyrobić Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), jak wyjechać na leczenie do uzdrowiska w ramach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego oraz proszą o pomoc w znalezieniu placówek, w których można się leczyć w ramach NFZ.
Pierwszy telefon konsultanci nowej infolinii NFZ Mazowsze odebrali już 1 stycznia o godzinie 6.59. Tego dnia z prośbą o pomoc zwróciło się do płatnika jeszcze 18 ubezpieczonych. 31 stycznia konsultanci odebrali już ponad 800 telefonów.
Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem mazowieckiego funduszu wyniósł w styczniu 1,04 minuty. Skuteczność odebranych połączeń - 90,41 proc.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.