Znamy pełną listę lokali gastronomicznych, które znajdą swoje miejsce w galerii Bursztynowej.
W największym obiekcie handlowym w mieście zjemy kebaba, jogurt i coś słodkiego. Zawiodą się fani restauracji sieci Sphinx czy dużych znanych pizzerii. W Bursztynowej w sekcji gastronomicznej znajdą się lokale, które dobrze znamy: Cukiernia Romanowscy, Cafe Rialto i kebab Egipt. Nowością w Ostrołęce będzie Blueberry - sklep z mrożonymi jogurtami i innymi zdrowymi przysmakami.
Już tylko miesiąc pozostał do otwarcia galerii Bursztynowej. Pierwsi klienci w największym obiekcie handlowym w mieście zrobią zakupy w czwartek 29 maja.
Jak informują przedstawiciele Bursztynowej, wielkie otwarcie potrwa aż osiem dni. W tym czasie na mieszkańców będzie czekać moc atrakcji, konkursów i promocji.
Otwarcie pełną parą
Pierwszego dnia - 29 maja - klientów galerii będzie witać Bursztynowy Miś - maskotka, która będzie rozdawać bursztynowe krówki. Tego samego dnia rozpocznie się akcja pn. "Kubek za bursztyn". Osoba, która pokaże, że posiada bursztyn w dowolnej formie, otrzyma kubek z logo galerii. Do uczestników zabawy trafi aż 5 tys. "bursztynowych" kubków.
- Ciekawie zapowiada się także Bursztynowy Dzień Dziecka. Podczas imprezy dla najmłodszych zaplanowano m.in. dwa spektakle teatralne, animacje prowadzone przez postacie bajkowe, malowanie twarzy, dyskotekę i konkursy taneczne - informują przedstawiciele galerii Bursztynowej.
Ostatniego z zaplanowanych ośmiu dni rozrywki odbędą koncerty zespołów Piersi i ostrołęckiej grupy Vinyl. Nie zabraknie również efektownego pokazu fajerwerków.
- W trakcie dni otwarcia będzie także można uczestniczyć w koncertach wewnątrz obiektu, obejrzeć pokaz mody i wziąć udział w konkursach przygotowanych przez poszczególne sklepy - mówi Wacław Karolak z działu marketingu firmy Narew Investycje.
Wciąż budują
- W budynku Bursztynowej trwają intensywne prace związane z wykończeniem poszczególnych lokali i są podpisywane kolejne umowy najmu. W najbliższych dniach przekażemy informacje o nowych markach które pojawią się w obiekcie - zapewnia Karolak.
Na zakupy
W największym obiekcie handlowym w mieście, powstającym przy ul. Gorbatowa, znajdą swoje miejsce m.in. supermarket Tesco, market OBI oraz sklepy RTV Euro AGD, H&M, Reserved, Sinsay, Mohito, House, Cropp, Diverse, Martes Sport, CCC, Rossmann, T-Mobile, Greenpoint i Triumph Książnica Polska, Toy Planet, moda męska Lavard, Taranko i Tatuum.
W dziale gastronomicznym swoje miejsce znajdą: Cukiernia Romanowscy, Cafe Rialto i kebab Egipt. Nowością w Ostrołęce będzie Blueberry - sklep z mrożonymi jogurtami i innymi zdrowymi przysmakami.
Galeria "Bursztynowa" będzie pierwszym tak dużym i nowoczesnym obiektem handlowym w Ostrołęce. Budynek będzie jednopoziomowy. Wokół galerii będzie około 800 miejsc parkingowych. Pracę w obiekcie znajdzie około 800 osób. Jak informują przedstawiciele galerii, obiekt będzie miejscem wielu ciekawych akcji, spotkań i imprez towarzyszących, mających ważne znaczenie dla społeczności lokalnej.
Zobacz zdjęcia:Galeria Bursztynowa (02.04.2014)
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.