Opublikowano . Ostrów Mazowiecka | Aktualności | Policja


Praca w ostrowskiej policji od zaraz. Poszukiwana sekretarka

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje pracownika na stanowisko sekretarka - praca biurowa. Jest to praca w pełnym wymiarze czasu w ramach umowy na zastępstwo.

sekretarka_23_05_17

Ostrowska komenda znajduje się przy ul. płk. Piłata 12.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie korespondencji i przesyłek dekretowanych z kancelarii jednostki,
- prowadzenie dziennika przyjętych dokumentów - korespondencyjnego i podawczego,
- doręczanie naczelnikom wydziałów i kierownikowi referatu ogólnego korespondencji i przesyłek po zadekretowaniu i rozdysponowanie ich zgodnie z poleceniami pracownikom za pokwitowaniem w odpowiednich ewidencjach kancelarii,
- kompletowanie, przechowywanie i rozliczanie dokumentów ostatecznie załatwionych do czasu ich archiwizacji lub brakowania,
- prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli w komendzie, prawidłowe zabezpieczenie pieczątek przed użyciem przez osoby trzecie,
- sporządzanie wykazu poczty zwykłej i wprowadzanie do systemu poczty specjalnej,
- ewidencjonowanie i wydawanie wpływających do komendy pakietów z dowodami osobistymi,
- rozliczanie liczb z dziennika korespondencyjnego,
- rozliczanie i przechowywanie dokumentów ostatecznie załatwionych do czasu ich archiwizacji lub brakowania wg kat. BC,
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych oraz obsługa faksu,
- odbieranie na bieżąco służbowej poczty elektronicznej,
- należyta obsługa gości i interesantów oraz dbałość o estetykę sekretariatu,
- zachowanie tajemnicy służbowej i realizacja poleceń przełożonego,
- prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego,
- kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy.

Warunki pracy:
- dyspozycyjność,
- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy,
- praca biurowa,
- praca w pomieszczeniu
- oświetlenie naturalne i sztuczne.

Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
- wykształcenie średnie,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń preferencyjnych,
- doświadczenie w pracy biurowej,
- dobra organizacja pracy,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń.

Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do piątku 26 maja 2017 roku pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej, ul. płk. Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecka.

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy zespołu kadr i szkolenia pod numerami tel. (29) 746-92-23 lub (29) 746-92-53.

Dodaj komentarz



Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.