Komendant ostrowskich policjantów poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko inspektora do wydziału kryminalnego w korpusie służby cywilnej. Komenda funkcjonariuszy znajduje się przy ul. Piłata 12 w Ostrowi Mazowieckiej.
Niezbędnymi wymaganiami do podjęcia pracy są wykształcenie średnie informatyczne, doświadczenie zawodowe: minimum 6-miesięczny staż pracy, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń preferencyjnych, praktyka lub staż na stanowisku związanym z informatyką i łącznością, doświadczenie w pracy z systemami baz danych oraz terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań.
Warunki pracy:
- współpraca z pracownikami urzędów i instytucji administracji państwowej,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Utrzymanie i obsługa wewnątrz powiatowej sieci łączności kablowej i radiowej oraz informatycznej, a także ich zabezpieczenie.
2. Tworzenie i wykorzystywanie policyjnych i poza policyjnych komputerowych baz danych do celów analitycznych.
3. Udzielanie policjantom informacji z dostępnych baz danych.
4. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania modułu dostępu do danych i systemu indywidualnych uprawnień użytkowników.
5. Organizowanie łączności w stanach kryzysowych oraz na czas operacji.
6. Wprowadzanie danych do policyjnych baz danych.
7. Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości z zakresu łączności i informatyki.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie informatyczne,
- doświadczenie zawodowe: minimum 6-miesięczny staż pracy,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń preferencyjnych,
- praktyka lub staż na stanowisku związanym z informatyką i łącznością,
- doświadczenie w pracy z systemami baz danych,
- terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe informatyczne,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- dyspozycyjność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- życiorys/CV i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania nie zbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania nie zbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne - informuje Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej.
Chętni do pracy powinni złożyć dokumenty z listem motywacyjnym do środy 16 sierpnia w ostrowskiej komendzie policji przy ul. Piłata 12. Na kopercie powinien być dopisek "Ogłoszenie o naborze nr 13778".
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy zespołu kadr i szkolenia referatu ogólnego pod numerem tel. (29) 746-92-23.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.