Opublikowano . Ostrów Mazowiecka | Aktualności | Policja


Policja: szukasz pracy? Poszukiwana sekretarka

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje pracownika na stanowisko sekretarka - praca biurowa. Jest to praca w pełnym wymiarze czasu w ramach umowy o pracę.

sekretarka_20_09_17

Ostrowska komenda znajduje się przy ul. płk. Piłata 12.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ewidencjonowanie i kolportaż korespondencji wpływającej i wychodzącej z wydziału prewencji, oraz ewidencjonowanie w dzienniku korespondencji, dzienniku podawczym,
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej sekretariatu wydziału prewencji,
- przygotowywanie i ewidencjonowanie korespondencji jawnej wychodzącej z wydziału prewencji na pocztę specjalną oraz za pośrednictwem urzędu pocztowego i wprowadzanie danych do systemów informatycznych policji (e-poczta),
- organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy przełożonym i komórkami organizacyjnymi wydziału prewencji oraz komórkami i jednostkami Komendy Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej, a wydziałem prewencji,
- przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji oraz prowadzenie rozmów telefonicznych,
- prowadzenie terminarza spotkań, powiadomienie o spotkaniach zainteresowanych osób i prowadzenie bazy adresowej oraz przygotowanie i obsługa spotkań służbowych przełożonego,
- prowadzenie rejestrów teczek wielozagadnieniowych,
- zapoznanie policjantów i pracowników cywilnych wydziału prewencji z przepisami, poleceniami, aktami prawnymi,
- przygotowanie prowadzonej w wydziale prewencji dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej do przekazania do składnicy akt w KPP Ostrów Mazowieckiej,
- przygotowanie prowadzonej w wydziale prewencji dokumentacji niearchiwalnej kat. "BC" do brakowania,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Komendy Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej,
- powielanie dokumentów,
- wykonywanie innych zadań merytorycznie związanych z pracą na zajmowanym stanowisku oraz zadań o charakterze doraźnym zapewniających niezakłócone funkcjonowanie komórki organizacyjnej.

Warunki pracy:
- dyspozycyjność,
- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy,
- praca biurowa,
- praca w pomieszczeniu,
- oświetlenie naturalne i sztuczne.

Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
- wykształcenie średnie,
- doświadczenie w pracy biurowej,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń preferencyjnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń.

Wynagrodzenie: 2100 złotych (brutto).

Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do poniedziałku 25 września 2017 roku pod adresem: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej, ul. płk. Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecka.

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy zespołu kadr i szkolenia pod numerami tel. (29) 746-92-23 lub (29) 746-92-53.

Dodaj komentarz



Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.