22 364 44 44 - to nowy numer informacji dla podróżnych w Spółce "Koleje Mazowieckie - KM". Pod tym numerem, podróżni przez całą dobę będą mogli uzyskać informacje na temat bieżących utrudnień, rozkładu jazdy, cen biletów, czy aktualnych ofert. Informacji udzielą pracownicy nowo otwartego Call Center w Warszawie.
Nowy punkt informacji pasażerskiej Kolei Mazowieckich został zbudowany przy wykorzystaniu usługi plus wIVR dostarczonej przez Polkomtel S.A. Usługa łączy w sobie interaktywny kontakt z osobami dzwoniącymi oraz pełną obsługę telekomunikacyjną, między innymi łącza i numer dostępowy. Dzięki zaawansowanym możliwościom systemu, konsultanci mogą obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie. Na chwilę obecną funkcjonuje 7 stanowisk, z których dwa poza Warszawą - w Siedlcach i Radomiu. Stanowiska wyposażone są w aparaty telefoniczne nowej generacji wraz z profesjonalnymi słuchawkami i mikrofonami.
Konsultanci obsługujący Call Center zostali przeszkoleni z prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych. Dla wygody pasażerów, udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo, a rozmowy są nagrywane. W każdej chwili, podróżny może połączyć się z konsultantem, wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu.
Podróżni pod numerem 22 364 44 44 otrzymają informacje na temat: usług Spółki Koleje Mazowieckie i innych przewoźników (rozkład jazdy pociągów, ceny biletów, oferty), przejazdów osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej, a także o bieżących utrudnieniach i awariach.
- To przede wszystkim dobra informacja dla pasażerów, którzy za pomocą telefonu będą mogli w każdej chwili i w każdym miejscu otrzymać pełną informację na temat konkretnego połączenia, zdarzenia czy problemu. Oczywiście mam nadzieję, że takich sytuacji będzie jak najmniej. Profesjonalny przewoźnik musi się jednak na taką ewentualność przygotować - powiedział Adam Struzik, Marszałek Województwa Mazowieckiego - Od początku działalności Spółki inwestujemy w jej rozwój. Otwarcie Call Center to inwestycja w jakość i dobre relacje z pasażerami.
- Koleje Mazowieckie, jako prężnie rozwijająca się firma dba o jakość usług. Oprócz zakupu i modernizacji taboru, inwestujemy w nowoczesne formy obsługi Klienta - powiedział Artur Radwan, Prezes Zarządu Spółki Koleje Mazowieckie - Nasi podróżni nie tylko mogą otrzymać kompleksową informację pod jednym numerem telefonu, ale także zakupić bilet przez telefon komórkowy. Już wkrótce uruchomimy zakup biletów przez Internet, będziemy instalować biletomaty stacjonarne i w pojazdach szynowych oraz nowoczesne stanowiska kasowe.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.