Minister rodziny, pracy i polityki społecznej ogłosił uzupełniający nabór ofert w ramach programu wieloletniego "Senior+" na rok 2018. Termin ich składania upływa 20 marca br. Program "Senior+" adresowany jest do nieaktywnych zawodowo osób w wieku powyżej 60 lat.
Zgłoszenie w postaci papierowej osoby zainteresowane zobligowane są przesłać listem poleconym do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego z dopiskiem "Konkurs Senior+ edycja 2018" do 20 marca br. (decyduje data wpływu zgłoszenia do urzędu).
Ofertę należy wysłać na adres: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa lub bezpośrednio w punkcie obsługi klienta urzędu. Wyniki konkursu zostaną przedstawione nie później niż do 20 kwietnia br.
- Program wieloletni "Senior+" na lata 2015-2020 adresowany jest do nieaktywnych zawodowo osób w wieku 60+. W ramach programu jednostki samorządu terytorialnego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego mogą ubiegać się o uzyskanie środków finansowych przeznaczonych na jednorazowe wsparcie finansowe na utworzenie (przebudowę lub remont) i wyposażenie placówki (moduł 1) oraz zapewnienie funkcjonowania już istniejących placówek (moduł 2). Przed upływem terminu składania ofert, Departament Polityki Senioralnej udziela informacji dotyczących programu w poniedziałki, środy i piątki, w godz. 9.00-12.00, pod numerem telefonu: (22) 661-18-47 - informuje WUM w Warszawie.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.