Ruszyła realizacja projektu realizowanego przez gminy powiatu ostrowskiego (gm. Ostrów Mazowiecka, gm. Wąsewo, gm. Szulborze Wielkie, gm. Andrzejewo oraz gm. Zaręby Kościelne) dotyczącego poprawy jakości świadczonych przez urzędy usług dla mieszkańców.
Pierwszy etap realizacji projektu to wyznaczenie przez kierownictwo urzędów osób, które podniosą swoje kwalifikacje poprzez ukończenie studiów podyplomowych.
Kolejny, to wdrożenie i realizacja przez gminy znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, która nakłada na samorządy obowiązek przejęcia przez jednostki samorządu terytorialnego zarządzania odpadami komunalnymi.
Wsparcie w ramach projektu polegać będzie na zorganizowaniu szkoleń dla pracowników bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację ustawy w urzędzie, opracowanie analiz oraz konsultacje na potrzeby opracowania systemu zarządzania odpadami oraz wizyta studyjna w gminie, która wdrożyła system gospodarowania odpadami.
Projekt finansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, całkowity koszt to 1 999 032,00 zł.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.