Od stycznia interesanci Urzędu Miasta w Ostrowi Mazowieckiej mogą korzystać z nowego punktu informacyjnego, który połączony jest z kancelarią.
Dzięki zmianom interesanci są obsługiwani szybciej i nie muszą zachodzić do dwóch miejsc w celu załatwienia swoich spraw. Ponadto dawny punkt informacyjny wykorzystywany jest przez pracowników informacji i kancelarii do udzielania porad przy wypełnianiu dokumentów.
- Połączenie punktu informacji z kancelarią urzędu miasta w dużym stopniu usprawniło obsługę interesantów – zapewnia naczelnik wydziału organizacyjnego urzędu miasta Beata Rewkowska.
W jednym miejscu interesant może uzyskać niezbędne informacje związane z merytoryczną działalnością naszej jednostki, złożyć dokumenty oraz uzyskać pomoc w ich przygotowaniu. - wyjaśnia. - Dodatkowym plusem jest nowa lokalizacja tych pomieszczeń, usytuowanych zaraz przy drzwiach wejściowych budynku ratusza.
Zagospodarowanie nowego pomieszczenia na informację i kancelarię usprawniło pracę także w samym urzędzie. Dzięki nowemu rozwiązaniu i e-kancelarii, obieg dokumentów w ratuszu jest szybszy.
źródło: UM Ostrów Maz.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.