Opublikowano . Ostrów Mazowiecka | |


Przeniesiono kancelarię UM

Od stycznia interesanci Urzędu Miasta w Ostrowi Mazowieckiej mogą korzystać z nowego punktu informacyjnego, który połączony jest z kancelarią.



Dzięki zmianom interesanci są obsługiwani szybciej i nie muszą zachodzić do dwóch miejsc w celu załatwienia swoich spraw. Ponadto dawny punkt informacyjny wykorzystywany jest przez pracowników informacji i kancelarii do udzielania porad przy wypełnianiu dokumentów.


- Połączenie punktu informacji z kancelarią urzędu miasta w dużym stopniu usprawniło obsługę interesantów – zapewnia naczelnik wydziału organizacyjnego urzędu miasta Beata Rewkowska.

W jednym miejscu interesant może uzyskać niezbędne informacje związane z merytoryczną działalnością naszej jednostki, złożyć dokumenty oraz uzyskać pomoc w ich przygotowaniu. - wyjaśnia. - Dodatkowym plusem jest nowa lokalizacja tych pomieszczeń, usytuowanych zaraz przy drzwiach wejściowych budynku ratusza.

Zagospodarowanie nowego pomieszczenia na informację i kancelarię usprawniło pracę także w samym urzędzie. Dzięki nowemu rozwiązaniu i e-kancelarii, obieg dokumentów w ratuszu jest szybszy.

źródło: UM Ostrów Maz.

Dopasuj dla mnie

Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.

Bądź pierwszy! Dodaj komentarz

Twoja opinia pomaga być na bieżąco

Brak komentarzy

Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.

0 / 1200 Wskazówka: zaznacz fragment artykułu i kliknij „Zacytuj”

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.

Reklama



Komentarze 0
Opcje

Dostosuj preferencje treści (zapis lokalny w przeglądarce):

Dołącz