Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca swoich klientów do korzystania z Centrum Obsługi Telefonicznej (COT), które zastąpiło dotychczas funkcjonujące infolinie: "Płatnik" oraz "Moja składka".
COT to specjalna usługowa infolinia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, będąca jednym z elementów Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Można tu zasięgnąć zarówno informacji o charakterze ogólnym jak i w sprawach indywidualnych np. o kwocie składek zgromadzonych na indywidualnym koncie.
Za pośrednictwem COT można uzyskać dostęp do informacji w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych, zasiłków, ubezpieczeń społecznych, obsługi PUE jak również zarezerwować wizytę w placówce ZUS, a nawet złożyć niektóre z udostępnianych przez Zakład wniosków, niewymagających podpisu elektronicznego.
Połączenie z konsultantem COT możliwe jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00 pod numerami telefonów:
- 801 400 987 dla telefonów stacjonarnych,
- (22) 560 16 00 dla telefonów stacjonarnych i komórkowych.
Poza w/w godzinami oraz w weekendy do dyspozycji klientów ZUS pozostaje czynny całą dobę Automatyczny System Informacyjny.
Barbara Smardzewska - Czmiel
Rzecznik Prasowy O/ZUS w Płocku
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Mieszkańcy komentują
1 wpis · Dołącz do rozmowy
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
To lepiej niż bezpośrednio. Jak pójdziesz w Ostrowi do ZUS o coś zapytać, jak burknie jedna lub druga... Jedynie pani Bożenka potrafi pomóc. Najlepiej jak coś załatwiać to świnie na plecy trzeba brać z sobą albo chociaż z 10 jajek