Jeśli po skierowaniu anteny na nadajnik i sprawdzeniu telewizora i anteny nie ma sygnału, problem zgłosić można do delegatury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Warszawie (22) 622 73 99 (w godzinach pracy urzędu).
Nieprawidłowości sygnalizować należy też na bezpłatną infolinię o cyfryzacji 0 800 007 788 (do 26 lipca od godz. 8.00 do godz. 22.00).
Delegatura UKE w Warszawie dokona dodatkowych pomiarów, by sprawdzić czy sygnał emitowany jest z odpowiednią siłą (szczególnie w pobliżu samego nadajnika). Analizę przeprowadzi również spółka Emitel, odpowiedzialna za infrastrukturę techniczną niezbędną do przeprowadzenia procesu cyfryzacji.
Po wyłączeniu sygnału należy też przestroić telewizor, czyli na nowo wyszukać cyfrowe programy.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.