Dzieci i młodzież zawsze miały swoje modowe i konsumpcyjne trendy, które zmieniają się jak w kalejdoskopie. Cztery lata było szaleństwo za lodami Ekipy, a teraz króluje napój Wojanek.
Produkt jest sygnowany przez popularnego youtubera Wojana i dostępny w dwóch smakach: truskawka-malina oraz pomarańcza-brzoskwinia. Popularność napoju szybko wzrosła dzięki aktywnej promocji w mediach społecznościowych, zwłaszcza na TikToku i YouTube, gdzie publikowane są liczne recenzje i testy smakowe.
Zainteresowanie napojem „Wojanek” jest tak duże, że sklepy zaczęły informować klientów o brakach produktu, zamieszczając stosowne ogłoszenia na drzwiach.
Cztery lata temu podobnym zainteresowaniem cieszyły się lody Ekipy. Był to sorbet na patyku pokryty charakterystyczną, strzelającą w ustach polewą. Produkt powstał we współpracy firmy Koral z popularnymi youtuberami z grupy Ekipa na czele z Frizem. Lody szybko znikały ze sklepów, a dostawy sięgały nawet miliona sztuk dziennie.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.