Ewidencja ludności poprzednio znajdowała się na pierwszym piętrze budynku ratusza, obecnie jest dostępna na parterze.
Z "ewidencji ludności" na co dzień korzysta wielu ostrowian, takie rozwiązanie spowoduje, że nie będą musieli szukać odpowiedniego "okienka" na piętrze budynku. Jest ono teraz dostępne na parterze, gdzie znajdują się również inne, ważne w pierwszym kontakcie z Urzędem Miasta, wydziały.
Powyższa zmiana to kolejny etap modernizacji ratusza po tym jak na początku 2013 roku do dyspozycji mieszkańców miasta oddana została połączona kancelaria z punktem informacyjnym. Nowe pomieszczenie znajduje się zaraz po wejściu do budynku ratusza, dzięki czemu każdy interesant otrzyma szybką informację, w punkcie informacyjnym może także zasięgnąć informacji o zmianie miejsca "ewidencji ludności".
W ubiegłym roku na parterze budynku, w nieużywanym przez urząd garażu, powstały sanitariaty do dyspozycji pracowników urzędu i mieszkańców miasta. Warto nadmienić, że na parterze nigdy nie istniały tego typu pomieszczenia, obecne są przystosowane także dla osób niepełnosprawnych.
źródło: UM Ostrów Maz.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.