Dzieci nie odstępują rodziców na krok.
Film zaczyna się niewinnie, kiedy dziewczynka idzie za swoim ojcem i tak jak on rozmawia przez telefon, a chłopiec stoi przed żółtą linią na peronie i czeka na metro, tak jak ojciec. Ale kolejna scena ukazuje już dziewczynkę idącą za swoją mamą i trzymającą w ręku papierosa, którego później wyrzuca na ziemię. Następne przykłady przedstawiają coraz to bardziej niewłaściwe zachowania, jak np. wyrzucanie puszek na ulicę, agresywne zachowanie wobec zwierząt czy unoszenie się gniewem na sprzedawcę. Punktem kulminacyjnym stają się sceny, gdy matka krzyczy na małe dziecko, a wtóruje jej starsza córka. Kolejna kobieta awanturuje się podczas jazdy samochodem używając niecenzuralnych gestów i słów, co czyni także syn siedzący na tylnym siedzeniu. Wreszcie mężczyzna chce uderzyć swoją żonę, w czym pomaga mu jego dziecko - opisuje klip serwis kampaniespoleczne.pl.
- Głównym celem kampanii jest uświadomienie rodzicom, że niezależnie od chwili czy miejsca, ciągle są przez dzieci obserwowani. Jej nazwa dokładnie opisuje to zachowanie: "Children see, children do" ("Dzieci widzą, dzieci robią"), a hasło spotu doradza: "Make your influence positive" ("Uczyń twój wpływ pozytywnym"). Przekaz ma także przypomnieć rodzicom, że są odpowiedzialni za wychowanie swoich dzieci i tym samym za ich zachowania czy nawyki w przyszłości - czytamy w serwisie kampaniespoleczne.pl.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.