Blisko milion osób odwiedziło "Galerię Bursztynową" w ciągu niespełna dwóch miesięcy od otwarcia.
Najwięcej klientów jest w soboty i niedziele i w dniach organizowania imprez.
- W sezonie letnim, w okresie kiedy organizowane są wesela, klientki chętnie kupowały szpilki na wysokim obcasie, z drugiej
strony dużym zainteresowaniem cieszyły się wygodne balerinki. Obecnie na topie są buty typu kalosze, gumowe, oryginalnej marki Melissa - mówi pracownik jednego ze sklepów obuwniczych - czytamy w najnowszym numerze "Gazety Bursztynowej", bezpłatnego periodyku wydawanego przez właścicieli obiektu.
W gazecie przeczytać możemy o akcjach prowadzonych w największym obiekcie handlowym w mieście, znajdziemy również reklamy i opisy poszczególnych sklepów oraz sondę przeprowadzoną z klientami. Warto zapoznać się również z artykułami na temat wpływu galerii handlowej na lokalną społeczność. Nakład najnowszego numeru to aż 32 tys. egzemplarzy. Gazeta jest bezpłatna.
Pobierz najnowszy numer "Gazety Bursztynowej":
"Gazeta Bursztynowa" (wrzesień 2014)
Artykuł sponsorowany
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.