Opublikowano . Ostrów Mazowiecka | |


Milion osób w dwa miesiące

Blisko milion osób odwiedziło "Galerię Bursztynową" w ciągu niespełna dwóch miesięcy od otwarcia.

Najwięcej klientów jest w soboty i niedziele i w dniach organizowania imprez.

- W sezonie letnim, w okresie kiedy organizowane są wesela, klientki chętnie kupowały szpilki na wysokim obcasie, z drugiej
strony dużym zainteresowaniem cieszyły się wygodne balerinki. Obecnie na topie są buty typu kalosze, gumowe, oryginalnej marki Melissa - mówi pracownik jednego ze sklepów obuwniczych - czytamy w najnowszym numerze "Gazety Bursztynowej", bezpłatnego periodyku wydawanego przez właścicieli obiektu.

W gazecie przeczytać możemy o akcjach prowadzonych w największym obiekcie handlowym w mieście, znajdziemy również reklamy i opisy poszczególnych sklepów oraz sondę przeprowadzoną z klientami. Warto zapoznać się również z artykułami na temat wpływu galerii handlowej na lokalną społeczność. Nakład najnowszego numeru to aż 32 tys. egzemplarzy. Gazeta jest bezpłatna.

Pobierz najnowszy numer "Gazety Bursztynowej":
"Gazeta Bursztynowa" (wrzesień 2014)

Artykuł sponsorowany

Dopasuj dla mnie

Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.

Bądź pierwszy! Dodaj komentarz

Twoja opinia pomaga być na bieżąco

Brak komentarzy

Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.

0 / 1200 Wskazówka: zaznacz fragment artykułu i kliknij „Zacytuj”

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.

Reklama



Komentarze 0
Opcje

Dostosuj preferencje treści (zapis lokalny w przeglądarce):

Dołącz