Opublikowano . Ostrów Mazowiecka | |


Pozory mylą dowód NIE 2011

Ostrów Mazowiecka przystąpiła do ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, zainicjowana w 2009 r. przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie i Komendę Główną Policji.



Jej zadaniem jest zwrócenie uwagi sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach na terenie całej Polski, że dorosły wygląd nie oznacza pełnoletniości upoważniającej do zakupu napojów alkoholowych. Cel kampanii to ograniczenie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim oraz przeciwdziałanie spożyciu alkoholu w tej grupie wiekowej.


Każda gmina uczestnicząca w projekcie uczestniczy również w konkursie ODPOWIEDZIALNA GMINA 2011, którego celem  jest wyłonienie dziesięciu Uczestników, którzy Kampanię zrealizowali najpełniej, najbardziej kompleksowo i – w szczególności - z wykorzystaniem własnych inicjatyw, wykraczających poza standardowe działania przewidziane w części „Realizacja Kampanii”.

Do pobrania broszura dla rodziców

Dopasuj dla mnie

Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.

Mieszkańcy komentują

3 wpisy · Dołącz do rozmowy

madzia · 11:50, 27.07.2011
0

W Stanach ostro kontrolują, a jak sprzedawca wpadnie za sprzedaż alkoholu trzy razy traci na zawsze licencję.

sam · 22:31, 26.07.2011
0

WEscie się za sklepy w sklepach sprzedawany jest alkochol a najwiecej na szkolnej malolaty biją a sprzedawca jest bez karny. Panowie Policjanci Działajcie

zbych · 11:01, 25.07.2011
0

popieram, kiedyś z tym nie było takiego problemu, teraz coraz młodsi zaczynają pić, wiadomo nikt święty nie jest, ale to co się dzieje to absurd

0 / 1200 Wskazówka: zaznacz fragment artykułu i kliknij „Zacytuj”

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.

Reklama



Komentarze 3
Opcje

Dostosuj preferencje treści (zapis lokalny w przeglądarce):

Dołącz