Ostrów Mazowiecka przystąpiła do ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, zainicjowana w 2009 r. przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie i Komendę Główną Policji. 
Jej zadaniem jest zwrócenie uwagi sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach na terenie całej Polski, że dorosły wygląd nie oznacza pełnoletniości upoważniającej do zakupu napojów alkoholowych. Cel kampanii to ograniczenie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim oraz przeciwdziałanie spożyciu alkoholu w tej grupie wiekowej.
Każda gmina uczestnicząca w projekcie uczestniczy również w konkursie ODPOWIEDZIALNA GMINA 2011, którego celem jest wyłonienie dziesięciu Uczestników, którzy Kampanię zrealizowali najpełniej, najbardziej kompleksowo i – w szczególności - z wykorzystaniem własnych inicjatyw, wykraczających poza standardowe działania przewidziane w części „Realizacja Kampanii”.
Do pobrania broszura dla rodziców
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Mieszkańcy komentują
3 wpisy · Dołącz do rozmowy
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
W Stanach ostro kontrolują, a jak sprzedawca wpadnie za sprzedaż alkoholu trzy razy traci na zawsze licencję.
WEscie się za sklepy w sklepach sprzedawany jest alkochol a najwiecej na szkolnej malolaty biją a sprzedawca jest bez karny. Panowie Policjanci Działajcie
popieram, kiedyś z tym nie było takiego problemu, teraz coraz młodsi zaczynają pić, wiadomo nikt święty nie jest, ale to co się dzieje to absurd