Z inicjatywy nauczycielek języka angielskiego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie odbył się wczoraj anglojęzyczny konkurs piosenki walentynkowej. Konkurs podzielony był na dwa etapy.
W trakcie pierwszego etapu nauczyciele z okolicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych wybrali najlepiej śpiewających uczniów z każdej klasy. Ostatecznie do drugiego etapu przeszło 15 uczestników z kategorii klas VII oraz klas II i III gimnazjum.
We wtorek 27 lutego mury ZS CKR w Starym Lubiejewie odwiedzili uzdolnieni muzycznie uczniowie wraz z opiekunami. Jury oraz wszyscy uczestnicy konkursu wysłuchali najróżniejszych utworów o tematyce miłosnej.
Jury przyznało nagrody w dwóch kategoriach - szkół podstawowych (klas VII) i szkół gimnazjalnych (klasa II i III).
Wyniki:
- szkoła podstawowa - 1. Klaudia Wasil - PSP w Ugniewie, 2. Wiktoria Talarek - SP w Prostyni, 3. Julia Leszczyńska - PSP w Starym Lubiejewie,
- gimnazjum - 1. Daria Zatorska - SP nr 2 w Małkini Górnej, 2. Natalia Tyl - PG nr 1 w Jasienicy, 3. Alicja Bączyk - SP w Szumowie.
Roman Malicki, dyrektor ZS CKR w Starym Lubiejewie, podziękował wszystkim gościom za przybycie. Szczególe podziękowania skierował do utalentowanej młodzieży, która wprawiła wszystkich w romantyczny nastrój. Podziękowania popłynęły również w kierunku opiekunów uczniów, którzy wspaniale przygotowali młodych wykonawców do tego wyjątkowego konkursu.
Wszyscy uczestnicy otrzymali drobne upominki, a zwycięzcy nagrody i piękne statuetki. Po wręczeniu nagród na wszystkich czekał słodki poczęstunek.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.