Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje pracownika na stanowisko pracownik obsługi gospodarczej. Jest to praca na pół etatu w ramach umowy o pracę w zespole wspomagającym.
Praca wykonywana będzie w Komisariacie Policji w Małkini Górnej przy ulicy Nurskiej 39.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- codzienne zamiatanie, zmywanie i odkurzanie pomieszczeń w budynku komisariatu,
- codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do wyznaczonych miejsc,
- codzienne mycie urządzeń sanitarnych oraz podłogi i ścian wykładanych glazurą w pomieszczeniu łazienki,
- codzienne wycieranie kurzu z urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach,
- mycie i pastowanie podług przynajmniej raz w miesiącu,
- mycie okien i drzwi nie mniej niż dwa razy w roku,
- czyszczenie wykładzin i chodników,
- mycie powierzchni biurek, stołów i szaf,
- podlewanie roślin znajdujących się w pomieszczeniach,
- koszenie trawy na posesji komisariatu,
- zamiatanie powierzchni przed budynkiem wyłożonej kostką brukową,
- grabienie liści i utrzymanie w należytym stanie trawników i rabat kwiatowych,
- w okresie zimy: usuwanie śniegu z chodników, schodów, podjazdów do garaży oraz posypywanie piaskiem oblodzonych powierzchni,
- utrzymanie czystości w pomieszczeniach socjalnych.
Warunki pracy:
- praca fizyczna,
- praca zarówno w pomieszczeniach budynku, jak również poza budynkiem.
Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
- wykształcenie zawodowe,
- dobra organizacja pracy,
- dokładność, rzetelność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń.
- Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do ich składania zachęcamy także osoby niepełnosprawne - mówi podinspektor Mirosław Olszewski, komendant ostrowskiej policji.
Wynagrodzenie na zajmowanym stanowisku będzie wynosić 1.050 zł, w przeliczeniu na pełny etat 2.100 zł.
Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do dnia 17 sierpnia 2018 roku pod adres Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecka,
- Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie o kolejnych etapach naboru. Prosimy o podanie numeru telefonu w CV. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru - wyjaśnia sierż. szt. Marzena Laczkowska, rzecznik prasowy Komendy Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej.
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy zespołu kadr i szkolenia pod numerami tel. (29) 746-92-23, (29) 746-92-53.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.