Program dualnego kształcenia oraz przyszłość i znaczenie inteligentnej specjalizacji Mazowsza z związku z wydatkowaniem funduszy europejskich w perspektywie budżetowej 2021-2027 był tematem rozmów w sali gimnastycznego Liceum Ogólnokształcącego imienia Mikołaja Kopernika w Ostrowi Mazowieckiej.
Anna Wiktorska, w swojej prezentacji, wyjaśniła kwestie związane z założeniami kształcenia dualnego. Dyrektorzy szkół prowadzących kształcenie zawodowe opowiedzieli o dobrych praktykach, które realizują z lokalnymi przedsiębiorcami.
Grzegorz Jasionowski, dyrektor Zespołu Szkół nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej oraz przedstawiciel "Forte" podkreślili zalety realizowanego porozumienia. Wskazali również możliwość podjęcia pracy w fabryce zaraz po ukończeniu szkoły.
O swojej współpracy z firmami opowiedzieli również dyrektorzy Zespołu Szkół nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej, Zespołu Szkół w Małkini Górnej oraz Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie.
Tematem spotkania było również przedstawienie prezentacji dotyczącej przyszłości i znaczenia inteligentnej specjalizacji Mazowsza w związku z wydatkowaniem funduszy europejskich w perspektywie budżetowej 2021-2027. Główny specjalista w wydziale rozwoju i zarządzania regionalną strategią innowacji urzędu marszałkowskiego opowiedział o koncepcji inteligentnej specjalizacji.
Na koniec spotkania Zbigniew Chrupek, starosta ostrowski, podziękował dyrektorom szkół kształcącym w kierunkach zawodowych za przygotowanie wystąpień i zaprezentowanie korzyści płynących z programu dualnego kształcenia.
Wydarzenie odbyło się w piątek 29 marca br.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.