Opublikowano . Ostrów Mazowiecka | Aktualności | Edukacja

Uczniowie klas III na zielonej szkole w Jastrzębiej Górze

Uczniowie z klasy IIIa i kilku uczniów z klasy IIIb SP nr 2 w dniach 3-7 czerwca wyjechali na zieloną szkołę do Jastrzębiej Góry.

2018/06/wycieczka-szkola-12062018-jpg_5b1f630feeaa1

- Podczas wyjazdu uczniowie mieli możliwość nauki w nietypowych warunkach – środowiska naturalnego. W pierwszym dniu tuż po zakwaterowaniu się w domu wczasowym poszliśmy na spacer nad morze. Dzieci miały możliwość sprawdzenia czy rzeczywiście woda w morzu jest słona? W kolejnych dniach odbywały się zaplanowane wycieczki do Gdyni. - informuje Marzena Kacprzyk

- Tu zobaczyliśmy Oceanarium Gdyńskie, zwiedziliśmy Dar Pomorza i mieliśmy rejs statkiem po porcie w Gdyni. Był też czas na zakup pamiątek i kartek, które wypisywaliśmy i wysyłaliśmy do Rodziców. W Sopocie spacerowaliśmy po sopockim molo i robiliśmy pamiątkowe zdjęcia na tle pięknie błękitnego morza. W Gdańsku przeszliśmy przez Złotą Bramę ul. Długi Targ w kierunku Ratusza Głównego Gdańska i Fontanny Neptuna, która stoi przed wejściem do Dworu Artusa. Przeszliśmy też pod Spichlerz pod Jeleniem usytuowany na nabrzeżu - dodaje

- Byliśmy też we Władysławowie gdzie przeszliśmy Aleją Gwiazd Sportu, która doprowadziła nas do pięknej plaży. Potem zwiedziliśmy Ośrodek Przygotowań Olimpijskich Cetniewo – Władysławowo. Na terenie Ośrodka mogliśmy wejść do Krzywego Domu i sprawdzić co dzieje się z naszą grawitacją. W Rozewiu byliśmy w Latarni Morskiej jednej z wielu usytuowanych na linii brzegowej Morza Bałtyckiego. W Pucku mogliśmy sprawdzić jaka jest różnica w temperaturze wody między morzem a zatoką.