Opublikowano . Ostrów Mazowiecka | Aktualności | Pozostałe wiadomości


Jakie narzędzia reklamowe warto wykorzystać w kampanii na urządzenia mobilne?

Działania w sektorze promocji online wymagają stałego monitoringu. W przypadku urządzeń mobilnych, dostępne rozwiązania ulegają nieustannej aktualizacji. Warto w związku z tym wiedzieć, które narzędzia są najbardziej efektywne.

2020/08/pushapp-jpg_5f2d13cc97e30

Web push
Powiadomienia, pojawiające się na ekranie mobilnych urządzeń, to małe, prostokątne komunikaty, informujące o najnowszych wpisach na stronie lub dostępnych promocjach. Notyfikacje Push umożliwiają dostosowanie treści do konkretnych odbiorców. Można je w prosty sposób modyfikować. Powiadomienia są krótkie, dzięki czemu ich odczytanie nie wymaga wiele czasu. Użytkownik musi jedynie wyrazić zgodę na otrzymywanie komunikatów. Powiadomienia zazwyczaj pojawiają się w górnej części ekranu urządzeń mobilnych. Ich główną zaletą jest to, że w znacznym stopniu przyczyniają się do zwiększenia CTR. Z ich pomocą można również wykonywać efektywny cross-selling. Szczegółowe informacje na temat notyfikacji dostępne są na stronie https://push-ad.com/.

Google Ads
Google Ads to - w dużym uproszczeniu - płatne wyniki w wyszukiwarce Google na konkretne słowa kluczowe. Użytkownik poprzez kliknięcie w link może nawiązać połączenie z reklamodawcą. Komunikat składa się z nagłówka oraz konkretnego wezwania do działania. Kampanie tego typu warto stosować w przypadku klientów szukających szybkiego i prostego kontaktu z firmą.

Display
Reklamy generowane w formacie pełnoekranowym to skuteczne narzędzie, umożliwiające kreatywne ukazanie brandu. Display pojawia się po otworzeniu strony lub przed wykonaniem przez użytkownika ważnej czynności, a jego zamknięcie wymaga konkretnego działania. Formaty pełnoekranowe są atrakcyjne, jednak ich wadą jest inwazyjność. Mogą one irytować użytkowników, jeśli treść zostanie źle dobrana do danej grupy docelowej. Reklama display powinna być więc zaprojektowana w sposób dobrze przemyślany.

Tworząc kampanie promocyjne, warto wykorzystywać różnorodne media, kanały i formy promocji. Marketing ulega bowiem nieustannym przekształceniom, dlatego odbiorcy stale oczekują nowych rodzajów przekazu i sposobów kontaktu z reklamodawcą. 

Dodaj komentarz



Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.