Opublikowano . Kraj i świat | Aktualności | Pozostałe wiadomości


Czy warto inwestować w gadżety reklamowe z nadrukiem?

Gadżety reklamowe na stałe wpisały się w tradycję światowego marketingu. Choć wydają się całkiem nowym tworem, można się było na nie natknąć już 100 lat temu. Zgodnie z badaniami firmy Ipsos wykonanymi na zlecenie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych gadżety firmowe rzeczywiście pomagają w budowie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Są także pomocne w nawiązywaniu relacji biznesowych i zwiększają rozpoznawalność marki wśród klientów.

2020/08/3ba9e650a21779c7a5363315fd02f57a-jpg_5f44f5d0bac33

Co sprawia, że gadżety reklamowe to skuteczna forma promocji?

Skuteczność gadżetów reklamowych opiera się na prostej wdzięczności i sympatii. W świecie biznesu coraz głośniej mówi się o konieczności zwracania większej uwagi na kompetencje miękkie. Klienci są obecnie bardzo świadomi. Zainteresują się Twoim asortymentem tylko wtedy, kiedy będzie on rzeczywiście rozwiązywał ich problemy. Są dość odporni na reklamę telewizyjną i radiową. Bardziej interesuje ich użyteczność przedmiotów i ich funkcje.

Współczesny kontrahent wymaga też profesjonalizmu zupełnie innego rodzaju. Chce być traktowany z pełną uprzejmością. Mały gest może sprawić, że zapamięta Twoją firmę. Dlatego warto zadbać o to, by był to gest, który można docenić.

Kubki reklamowe czy promocyjny długopis? Jak wybrać gadżety firmowe?

Raport Ipsos wskazuje, że klienci lubią dostawać od firm drobny upominek. Skarżą się jednak na brak unikalności. Seryjne pomysły, takie jak kubek czy smycz reklamowa ozdobiona firmowym logo, należy więc zastąpić nieco bardziej oryginalnymi.

Do wyboru gadżetów reklamowych należy podejść z ogromną uważnością. W pierwszej kolejności należy zadbać o poznanie osób, które są zainteresowane ofertą firmy. Można tego dokonać poprzez bezpośrednie rozmowy, ale także przez szersze działania marketingowe, takie jak strona na Facebooku. W ten sposób dowiesz się, czy bardziej przydadzą im się długopisy reklamowe, parasole czy kalendarze.

Znajdź dobry moment na wręczenie gadżetów reklamowych z nadrukiem.

Dobry prezent to prezent wręczony w odpowiedniej chwili. Możesz więc przygotować nadruk na gadżetach reklamowych, które łatwo jest wręczyć klientom przy naturalnie pojawiających się okazjach. Twój klient zadaje mnóstwo pytań? Daj mu notes, by miał gdzie notować odpowiedzi. Ktoś zrobił u Ciebie większe zakupy, a nie ma gdzie ich włożyć? Zamiast tradycyjnej siatki podaruj mu plecak z logiem. Zachwyt gwarantowany.

Ważne pliki możesz oferować na pamięci USB typu pendrive. Brelok reklamowy sprawdzi się, gdy klient zgubi u Ciebie klucze. Także wspomniane wcześniej kubki lub smycze mogą sprawdzić się w konkretnych sytuacjach. Ważne, by dawać je w sposób przemyślany i celowy, a nie jako gadżet dla każdego.

Gdzie kupić gadżety reklamowe dla firm? Zadbaj o nadruk wysokiej jakości.

Nadruk na Twoich gadżetach powinni wykonać profesjonaliści. Upominki biznesowe i akcesoria biurowe z logiem stanowią wizytówkę przedsiębiorstwa. Muszą być więc wykonane z pełną dbałością o szczegóły. Wybierz firmę, która specjalizuje się w różnorodnych technikach i potrafi dostosować je do materiału. Druk DTG, folia flex i flock czy sitodruk sprawdzą się przy nieco innych zastosowaniach. Potrzebujesz kogoś, kto wskaże Ci najlepszą metodę realizacji Twojego zamówienia.

W ostatnich latach dużą popularność zdobywa także odzież reklamowa zdobiona haftem komputerowym. Dlatego zanim rozpoczniesz współpracę, zapytaj, czy drukarnia oferuje również taką możliwość. W ten sposób nawiążesz kontakt ze specjalistami, których możesz potrzebować w przyszłości.

Artykuł sponsorowany


Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.