Rok 2021 jest wyjątkowym dla Zespołu Młynów Jelonki. W tym roku zakład obchodzi 30-lecie działalności, a także zamyka kolejny etap inwestycji mających na celu zautomatyzowanie procesu produkcji.
Poprawa bezpieczeństwa żywności, cyfryzacja i robotyzacja to tylko niektóre z aspektów nowej produkcyjnej rzeczywistości. Obecnie Zespół Młynów Jelonki przeprowadza rebranding opakowań.
Wkrótce na sklepowych półkach pojawią się popularne i sprawdzone mąki, bardzo dobrze znane zarówno przez gospodynie domowe, jak i właścicieli barów, restauracji czy firm cateringowych, ale w nowych opakowaniach. Ich premiera po metamorfozie zbiega się ze świętem młynarzy, których patronem jest Święty Marcin i które to wypada w dniu Narodowego Święta Niepodległości.
Ostatnie tygodnie to dla zakładu nagroda i certyfikat jakim jest godło "Doceń polskie". Wyróżnione w kategorii "Top Produkt" zostały najbardziej popularne mąki, jakimi są Kurpiowska i Tortowa Pasja.
- Cieszymy się z kolejnych sukcesów, a naszym klientem życzymy udanych i smacznych wypieków z produkowanych przez nas produktów - dodają przedstawiciele Zespołu Młynów w Jelonkach

Artykuł sponsorowany
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.