Nie trzeba przeglądać TikToka ani YouTube’a, żeby dowiedzieć się, że w Ostrowi Mazowieckiej w wielu sklepach nie kupisz już napoju Wojanek. Półki świecą pustkami, a na drzwiach pojawiają się kartki z informacją „brak napoju Wojanek”. To nie żart, tylko efekt ogromnego zainteresowania produktem sygnowanym przez popularnego youtubera Wojana.
Napój, który z założenia miał być owocową propozycją dla dzieci, błyskawicznie zyskał status hitu. Wojan, znany przede wszystkim z contentu gamingowego, postawił na własną markę i – jak się okazuje – trafił w dziesiątkę. W Ostrowi napój znika z lodówek szybciej, niż zdążą go rozpakować sprzedawcy.
Na tym jednak nie koniec. Do sklepów trafiły także lody Wojanka i scenariusz powtarza się niemal natychmiast. Dzieciaki wchodzą do sklepów z jednym pytaniem: „Czy są lody Wojanek?”. Sprzedawcy przyznają, że nie nadążają z odpowiadaniem, dlatego na drzwiach wielu Żabek można już znaleźć ogłoszenia: „brak lodów Wojanek”.
Historia przypomina szał sprzed kilku lat, gdy półki w sklepach pustoszały z powodu lodów Ekipy. Dziś ich miejsce zajął Wojan i jego produkty. Reklama oraz obecność w sieci robią swoje. Na TikToku i YouTube roi się od filmików z testami smaków Wojanka – od vlogerów po dzieci i młodzież, które chcą sprawdzić, o co tyle hałasu.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.