W październiku uczennice wąsewskiego gimnazjum Anna Godlewska, Klaudia Jaworska, Julia Skarzyńska i Katarzyna Trzaska przystąpiły do konkursu filmowego. Opiekunem grupy był Wojciech Pawłowski, a przy realizacji filmu dużą pomocą służyła Agnieszka Godlewska.
Krótki film opowiadał o inwestycji ("Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brudki Stare") zrealizowanej na terenie gminy Wąsewo.
W Muzeum Niepodległości uczniowie wysłuchali lekcji historii na temat Pałacu Przebendowskich-Radziwiłłów, w którym mieści się muzeum, a następnie obejrzeli nową wystawę "z orłem białym przez wieki". Został również wyświetlony film na temat ustaleń, który orzeł znajduje się w godle, czy jest to orzeł przedni czy orzeł bielik, jednak uczniowie nie uzyskali jednoznacznej odpowiedzi na ten temat.
Drugim punktem wycieczki było zwiedzanie Centrum Badań Kosmicznych Polskiej Akademii Nauk. W czasie wykładu wycieczka dowiedziała się w jakich misjach kosmicznych uczestniczy Polska. Zobaczyli laboratoria, w których budowane są małe satelity wykorzystywane do badań naukowych.
Ostatnim miejscem, które odwiedzili było studio dubbingowe "Sonica Studio", w którym podkładany był głos do bajek i filmów tj. Express polarny, Epoka lodowcowa, Harry Potter.
- Uczniowie próbowali swoich sił w tworzeniu dubbingu oraz obserwowali jak pracują zawodowcy. Wszyscy świetnie się bawili i szkoda było opuszczać to miejsce - relacjonuje Wojciech Pawłowski, opiekun grupy.
Zobacz zdjęcia:
Wąsewscy uczniowie na wycieczce w Muzeum Niepodległości (fot. archiwum szkoły)
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Mieszkańcy komentują
1 wpis · Dołącz do rozmowy
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.

Brawo! Gratulacje dla uczniów i nauczycieli! Pan Pawłowski z panią Godlewską dali szansę uczniom, którzy dobrze ją wykorzystali. Wzór do naśladowania. O satysfakcji moralnej i intelektualnej nie wspomnę.