Czwarty konkurs kolęd i pastorałek odbył się w Gimnazjum im. Jana Pawła II - Papieża Polaka w Starym Lubotyniu. Swoje umiejętności wokalne zaprezentowali uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Stary Lubotyń.
(Fot. UG w Starym Lubotyniu)
Celem konkursu było podtrzymywanie tradycji śpiewania popularnych i odkrywania mniej znanych oraz nowych kolęd i pastorałek.
O miano najlepszego głosu stanęło 21 solistów. Rywalizacji towarzyszyły emocje, zdrowa rywalizacja i podniosły klimat.
Występy oceniło jury w składzie: Ireneusz Gumkowski - wójt gminy w Starym Lubotyniu, ks. Janusz Dworakowski - wikariusz parafii Stary Lubotyń, Bożena Wagner - nauczyciel gimnazjum oraz Ewa Świątkowska - prezes Stowarzyszenia Mieszkańców i Miłośników Ziemi Lubotyńskiej.
Poniżej wyniki w poszczególnych kategoriach.
Kategoria I - kl. "0"
1. Magdalena Jasionek - Szkoła Podstawowa w Starym Lubotyniu,
2. Milena Górecka - Szkoła Podstawowa w Sulęcinie,
3. Zofia Grądzka - Szkoła Podstawowa w Starym Lubotyniu.
Kategoria II - kl. "I-III"
1. Oliwia Gumowska - Szkoła Podstawowa w Starym Lubotyniu,
2. Jakub Szyszkowski - Szkoła Podstawowa w Starym Lubotyniu,
3. Zuzanna Wyszomierska - Szkoła Podstawowa w Starym Lubotyniu.
Kategoria III, kl. "IV-VI"
1. Sandra Jasionek - Szkoła Podstawowa w Starym Lubotyniu,
2. Aleksandra Małkowska - Szkoła Podstawowa w Starym Lubotyniu,
3. Paweł Wasilewski - Szkoła Podstawowa w Sulęcinie.
Kategoria IV, kl. "I-III" gimnazjum
1. Natalia Kowalczyk - kl. III A,
2. Martyna Kulesza - kl. III B,
3. Magdalena Tyszka - kl. II B.
Konkurs odbył się we wtorek 17 stycznia.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.