Ostrowska społeczność wzięła udział w spotkaniu dotyczącym koncepcji budowy drogi od ulicy Małkińskiej - Wiejskiej do ulicy Olszynowej, wzdłuż rowu melioracyjnego.
W środę 17 sierpnia w Starej Elektrowni w Ostrowi Mazowieckiej odbyło się spotkanie w sprawie koncepcji budowy drogi od ul. Małkińskiej - Wiejskiej do ul. Olszynowej, wzdłuż rowu melioracyjnego. Na spotkanie przybyli zainteresowani mieszkańcy miasta. Koncepcja dotyczy nowego ciągu komunikacyjnego położonego równolegle do ul. Podstoczysko, który ma na celu odciążenie tej ulicy z ruchu kołowego.
Zaproponowana koncepcja obejmuje budowę:
-
jezdni o nawierzchni bitumicznej,
-
chodników i zjazdów na posesje,
-
ścieżki rowerowej,
-
nowego oświetlenia ulicznego oraz odwodnienie drogi za pomocą kanalizacji deszczowej.
W ramach planowanej inwestycji zostaną nasadzone nowe drzewa i krzewy oraz zamontowana mała architektura:
-
ławki,
-
kosze na śmieci,
-
stojaki na rowery.
Długość projektowanej drogi to ok. 1.47 km. Na stronie urzędu miasta można zapoznać się z dokumentami inwestycji. Dodatkowe uwagi można zgłaszać do 31 sierpnia 2022 roku na druku, który znajduje się również na stronie internetowej https://www.ostrowmaz.pl/aktualnosci/2022/08/spotkanie-w-sprawie-koncepcji-budowy-drogi-od-ul-malkinskiej-wiejskiej-do-ul-olszynowej-wzdluz-rowu-melioracyjnego.
Pismo należy kierować do Urzędu Miasta w Ostrowi Mazowieckiej drogą tradycyjną lub elektroniczną na email: poczta@ostrowmaz.pl.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Mieszkańcy komentują
2 wpisy · Dołącz do rozmowy
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Ja w sprawie skrzyzowania Parkowej z Broniewskiego. W obrebie skrzyzowania jezdnia Parkowej jest za waska. Autobusy i inne dluzsze pojazdy wjezdzajac w Parkowa zajmuja cala szerokosc jezdni. Pojazdy na Parkowej czesto musza cofac do tylu. Pojazdy skrecajace w prawo z Parkowej, blokowane sa przez skrecajace w lewo. Rozwiazanie wydaje sie byc proste. Poszerzyc wylot ulicy Parkowej (od strony centrum) o jeden pas ruchu. Zrobic trzy pasy, a srodkowy przeznaczyc na lewoskret. Ta strona skrzyzowania jest wolna od zabudowy i prawdopodobnie jest wlasnoscia miasta.
Bez ronda na Malkinskiej i Broniewskiego to słaby koncept tego rozwiązania, a podciągnięcie tego tylko do Olszynowej to nie porozumienie. Ulica powinna iść dalej za Olszynową skręcać w prawo do ulicy Parkowej i tam też powinno powstać rondo łączące 4 ulice.