Zaufanie do znajomych może czasem drogo kosztować. Przekonała się o tym mieszkanka powiatu ostrowskiego, która padła ofiarą popularnego oszustwa internetowego.
Wczoraj kobieta otrzymała wiadomość przez komunikator od znajomej, która poprosiła ją o pilną pożyczkę. Chodziło o przekazanie pieniędzy poprzez wygenerowanie i przesłanie kodu BLIK. Niczego nie podejrzewając, mieszkanka bez wahania przesłała pierwszy kod, a chwilę później kolejny. Dopiero gdy pojawiła się trzecia prośba o pieniądze, zaczęła mieć wątpliwości.
- Kobieta bez wahania wygenerowała i przesłała pierwszy kod potem kolejny, dopiero po trzeciej prośbie zaczęła coś podejrzewać. Postanowiła zadzwonić do nadawcy wiadomości, wtedy okazało się, że doszło do włamania na jej kont społecznościowe i to nie ona przesyła prośby o pomoc finansową. Kobieta straciła ponad tysiąc złotych. Sprawę prowadzi wydział do walki z przestępczością gospodarczą - przekazała asp. Marzena Laczkowska.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.