Miała reklamować Polskę i społeczną odpowiedzialność biznesu, promuje pomysły rządu na zmiany w sądownictwie. Zasilana pieniędzmi spółek skarbu państwa Polska Fundacja Narodowa rozpoczęła kampanię, mającą przekonać Polaków do potrzeby reform w wymiarze sprawiedliwości.
Na ulicach polskich miast pojawiły się billboardy informujące o zmianach w sądownictwie. To rządowa kampania, zorganizowana przez Polską Fundację Narodową.
Finanse przeznaczone na funkcjonowanie fundacji pochodzą z państwowych spółek i docelowo miały posłużyć do promocji Polski i społecznej odpowiedzialności biznesu.
- Nie rzuca się w oczy, a billboardy powinny mieć coś w sobie, żeby przykuwać uwagę, a tu tak średnio. Może tak ma być że ma się nie rzucać - mówi jeden z mieszkańców o efektach nowej kampanii informacyjnej rządu.
Polska Fundacja Narodowa budzi kontrowersje. Jest to organizacja, którą finansuje 17 spółek skarbu państwa. Do końca ubiegłego roku wpłaciły na jej konto 97,5 mln zł i sukcesywnie mają wpłacać dalej, aż do kwoty 500 mln zł.
źródło: x-news.pl
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.