NFZ uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu, dzięki której w momencie pogorszenia stanu zdrowia poza godzinami pracy podstawowej ma możliwość skontaktowania się z TPK.
W razie nagłego pogorszenia się stanu zdrowia pacjent ma możliwość zadzwonić pod bezpłatny numer 800 137 200, gdzie otrzyma pomoc w godzinach od 18.00 do 8.00 rano kolejnego dnia. Pod numerem dyżurują pielęgniarki lub położne i lekarze gotowi do udzielenia pomocy dzwoniącym pacjentom.
Platforma jest przeznaczona dla osób posiadających polskie ubezpieczenie.
Porady udzielane są w kilku językach:w języku polskim:
- w języku angielskim,
- w języku rosyjskim,
- w języku ukraińskim,
- w języku migowym poprzez wideoczat (za pośrednictwem tłumacza Polskiego Języka Migowego).
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.