Opublikowano . Kraj i świat | Aktualności | Wiadomości z kraju i ze świata


Hurtownie i dropshipping – zarządzaj razem z ErpBox

Zaopatrzenie się w towar to jedno z większych wyzwań, jakie stoi przed sprzedawcami. Znalezienie rzetelnego dostawcy, który proponuje dobre jakościowo i atrakcyjne cenowo produkty często zajmuje dużo czasu.

2022/01/bg1-nad-kopia-jpg_61d4128d9847a

Hurtownie i dropshipping w ErpBox to praktyczne rozwiązania, dzięki którym sprzedaż internetowa stanie się pełniejsza. Jakie zatem wyglądają integracje i jakie możliwości proponuje platforma?

Znalezienie hurtowni

Tak prozaiczne zadanie, jakim jest znalezienie hurtowni, wcale nie jest łatwe. Od tego, z kim rozpoczniemy współpracę zależy jakość świadczonych przez nas usług, a w konsekwencji satysfakcja klienta.

Na co należy zatem zwrócić uwagę? O jakości i zróżnicowaniu towaru wiedzą wszyscy, jednak nie zaszkodzi przypomnieć.

Dodatkowo zwracajcie uwagę na kontakt z hurtownią. Ciągła wymiana wiadomości albo nawiązywanie połączeń telefonicznych to ważny aspekt współpracy. Jesteście wtedy pewni, że w razie nieoczekiwanych problemów, z drugiej strony czeka na Was pomoc, z którą można podjąć odpowiednie kroki. Jest to też pewnego rodzaju potwierdzenie dobrze zainwestowanych pieniędzy.

Dropshipping – nowy trend w e-handlu

Dla wielu osób pojęcie dropshippingu nie jest obce. Coraz więcej sprzedawców korzysta bowiem z takiego modelu sprzedażowego, a u wielu hurtowników takie rozwiązanie pojawia się jako dostępne.

Przypomnijmy, czym jest dropshipping.

Według ogólnie przyjętej definicji jest to logistyczny model prowadzenia e-sklepu. Najczęściej wymienianymi zaletami tej formy działalności są: obniżanie kosztów prowadzenia biznesu i zmniejszenie liczby obowiązków.

Dlaczego?

Właściciel sklepu przede wszystkim nie martwi się o sprowadzenie towaru, obsługę zamówienia i jego wysyłkę. Wszystkim zajmuje się hurtownia, z którą nawiązana została współpraca. Z finansowego punktu widzenia, oszczędność jest zauważalna chociażby ze względu na brak konieczności inwestowania w powstanie i utrzymanie magazynu. Dzieje się tak, ponieważ produkty fizycznie nie trafiają do właściciela sklepu.

Tutaj należy mieć jednak na uwadze jedną kwestię, a mianowicie zwroty. Kiedy klient zdecyduje się na odesłanie zamówienia, nie trafia ono ponownie do hurtowni, a do nas – do właścicieli sklepów. Należy być tego świadomym i przygotować się na taką okoliczność. Wszystko zależy od towarów, jakimi handlujemy, jednak mimo wszystko dobrze jest wygospodarować przestrzeń. Szczególnie kiedy handlujemy meblami albo produktami spożywczymi – produkty z tych obu kategorii wymagają specjalnego przechowywania, które może być problematyczne.

Wskazówki dla początkujących

Co należy wiedzieć decydując się na integracje z hurtowniami, a szczególnie przy wdrażaniu modelu dropshippingu?

O przestrzeni koniecznej w momencie, gdy pojawią się zwroty było mówione. Nim jednak do realizacji zamówienia dojdzie, zatrzymajmy się na samym początku.

Wybierając hurtownię, zwróćmy uwagę na dobór towaru, którym będziemy handlować. Czy jest on konkurencyjny? Czy jest na niego zapotrzebowanie? Czy istnieje podwyższone ryzyko, że będzie generował zwroty? Na te trzy pytania warto odpowiedzieć przed podjęciem ostatecznej decyzji. Pomogą nam przewidzieć ewentualne problemy, jakie mogą pojawić się w przyszłości, a co za tym idzie, przygotować grunt pod działalność.

Czym jest ErpBox?

To platforma pozwalająca na zarządzanie sprzedażą wielokanałową, dająca możliwość automatyzacji zadań. Dzięki korzystaniu z wbudowanych modułów, sprzedający oszczędzają na czasie, a także usprawniają działalność, mając wszystkie dane i niezbędne informacje w jednym panelu. 

ErpBox posiada możliwość integracji z hurtowniami – zarówno z tymi, znajdującymi się na stronie głównej platformy, jak również indywidualnymi, na życzenie klienta. Na ten moment możliwe podłączenia to m.in.: Lecker, EkoWital, EuroToys, Kontri oraz Sunme. 

Jakie korzyści płyną z zarządzania hurtowniami i dropshippingiem z ErpBox?

  • pobieranie zamówień z wielu kanałów w jedno miejsce,
  • zarządzanie cenami,
  • integracja z systemami księgowo-magazynowymi,
  • możliwość testowania zróżnicowanych produktów.

ErpBox pozwala na optymalizację sprzedaży, tym samym porządkując codzienne zadania. Szereg modułów usprawnia proces pracy, tym samym zmniejszając prawdopodobieństwo pojawienia się błędu ludzkiego.

Aby odkryć pełnię możliwości, koniecznie przetestuj program przez 21 darmowych dni. Dla zwiększania wydajności swojej firmy, warto odkrywać nowe rozwiązania.

Artykuł sponsorowany


Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.