Opublikowano . Powiat ostrowski | Aktualności | Skrzynka skarg i pochwał


Dyrektor Wydziału KTD odpowiedział na skargi mieszkańców miasta!

Do naszej redakcji z prośbą o interwencję zgłosił się czytelnik, który próbował zarejestrować pojazd w Wydziale Komunikacji w Ostrowi Mazowieckiej. On i inni petenci skarżą się na jakość obsługi.

2023/01/wydzial-komunikacji-fot-ostrowmaz24-3-jpg_63ce74a29eb48

Mieszkańcy miasta oraz okolicznych miejscowości zgłaszają problem dotyczący Wydziału Komunikacji w Ostrowi Mazowieckiej. Petenci skarżą się, że nie mogą załatwić podstawowych spraw m.in. zarejestrowania pojazdów. Do naszej redakcji wpływają skargi od czytelników, którzy informują, że urzędniczki są niekompetentne, niemiłe oraz nie próbują pomóc interesantom ani nie wskazują przepisów, w myśl których nie mogą petentom czegoś załatwić odpowiadając "nie, bo nie". Mieszkańcy informują naszą redakcję, że przez podejście urzędniczek nie są w stanie zarejestrować samochodów oraz maszyn rolniczych co negatywnie wpływa na rozwój ich przedsiębiorstw.

Urzędniczki przekazują petentom, że mają swoje prawo i nie załatwią sprawy, z którą przychodzi interesant. Jak informują czytelnicy, również dyrektor Wydziału Komunikacji w Ostrowi Mazowieckiej nie podejmuje próby rozwiązania sprawy, kiedy zgłaszają się do niego mieszkańcy z problemem.

Prośbę o ustosunkowanie się do powyższych uwag skierowaliśmy do dyrektora Wydziału Komunikacji oraz Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej.

- W odpowiedzi na e-mail z dnia 30.01.2023r. uprzejmie informuje, ze od początku 2022 roku obsługa interesantów wydziału komunikacji została znacznie usprawniona. Nie ma uciążliwych kilkudziesięcioosobowych kolejek, a przychodząc w godzinach pracy urzędu można załatwić sprawę w akceptowalnym czasie średnio ok. 1 godz. Obsługę wspomaga zastosowany system kolejkowy z dwoma monitorami. Dysponujemy windą dla osób niepełnosprawnych. Ostatnie lata to okres szczególnie trudny ze względu na wszechobecną pandemie Covid 19. Jako jeden z nielicznych urzędów w mieście przez cały czas prowadziliśmy obsługę bezpośrednią, gdyż tego wymagała specyfika wykonywanej pracy i szacunek dla naszych interesantów. Dziennie obsługujemy średnio ok. 160 osób, a bywają dni że ponad 220 . W skali roku to ponad 30 000 osób. Mamy świadomość, że w tak licznym gronie mogły znaleźć się osoby nie w pełni usatysfakcjonowane z naszej obsługi. To ryzyko niezadowolenia jest nam przypisane. Decyzje o zatrzymaniu praw jazdy, czy sankcje za uchybienie ustawowego terminu zgłoszeń pojazdów nie wzbudzają zadowolenia osób, których dotyczą. Z uwagą słuchamy głosów i opinii szanownych interesantów aby nasza współpraca układała się jak najlepiej - czytamy w piśmie od dyrektora Wydziału KTD, Rajmunda Zawistowskiego.

Wasze opinie

Gość   14:49, 20.02.2023

Dyrektor oczywiście nie widzi że największym problemem tego urzędu jest zachowanie części pracujących w nim urzędniczek. Ich bezczelność, ignorancja w stosunku do petenta i poczucie bezkarności przekracza wszelkie granice. Żadne usprawnienia nie dadzą tu efektu dopuki nikt nie przywróci do porządku pracujących tam pań.

Ochroniarz   15:58, 20.02.2023

Nie podzielam opinii, że panie są niemiłe i niekompetętne. W 2022 roku sprzedałem m. in. samochód na Ukrainę. Pani Beata Bauer pomogła, naprawdę w sposób profesjonalny załatwić wszystkie formalności z tym związane. Kupiłem inny samochód, który rejestrowałem na innym stanowisku, zostałem szybko i fachowo obsłużony. Jest zadowolony z obsługi. Jeżeli ma się wszystkie dokumenty wtedy obsługa idzie sprawnie. Według mnie panie chętnie pomagają.

Zainteresowany   16:13, 20.02.2023

Pracują panie nieposiadajace odpowiednich kompetencji i wiedzy. Pracują po znajomości i wykonują swoją pracę tragicznie. Obserwują przez okno to przyjechał ...

Panienka z okienka   16:36, 20.02.2023

Tak się składa że okno jest po stronie po której nie widać kto przyjechał Nigdy nie zdarzyło mi się być obsłużona przez osobę niekompetentna w tym urzędzie Szkoda że na tyle ludzi tam obsłużonych w momencie gdy znajdują się dwie niezadowolone (do czego mają prawo,) robiona jest afera na całą Ostrów Przyjrzyjcie się innym urzędom i jakości obsługi interesantów A Paniom pracującym w Wydziale Komunikacji życzę dużo cierpliwości do takich trudnych ludzi

Anonim   17:30, 20.02.2023

Ja złego słowa nie mogę powiedzieć , rejestrowałem wiele razy różne pojazdy i nigdy nie było problemów ani nie miłego zachowania dodam że to rzadkość w ostrowskich urzędach , do tego wszystko zawsze było dokładnie wytłumaczone co i jak , może poprostu jeśli przychodzi osoba nie miła do okienka i burczy to i urzędnik ma prawo się zdenerwować. Oko za oko ,wet za wet ????

Ostrowiak Tadek   17:59, 20.02.2023

Rejestrowałem samochody i nigdy nie zażyło się aby była jakaś niekompetencja o arogancja ze strony pań.Jezeli było jakieś niedociągnięcie z mojej strony wytłumaczono ku mojej uciesze bo mogłem zarejestrować czy też wyrejestrować auto.Zycze dużo zaparcia i pomyślności w tak niewdzięcznej pracy.

Aga   18:06, 20.02.2023

Rejestrowałam kilka razy samochód i odnawiałam prawo jazdy z terminem ważności i nie mogę narzekać na panie pracujące w urzędzie. Oczywiście wszędzie są kolejki i może się zdążyć gorszy dzień, ale wątpię żeby wszyscy w urzędzie byli niemili i niekompetentni. Może warto czasem spojrzeć na własne roszczeniowe zachowanie wobec urzędników.

Ostrowiak   19:40, 20.02.2023

Jeśli przychodzisz zarejestrować samochód kupiony od sąsiada z Ostrowi, na WORach to oczywiście nie ma problemu. Ale jeśli już z jakąś choćby odrobinę bardziej skomplikowana sprawa to już zaczynają się schody. Chociażby rejestracja na współwłasność, albo dopisanie współwłaściciela stwarza już spore problemy. Jeśli same w dowodzie tymczasowem zrobiły błąd i później się nie zgadzał z karta pojazdu, to się motalem.3 dni, stacja kontroli pojazdów, rzeczoznawca a ostatecznie autoryzowany dealer motocykla byli zaangażowani w sprawę i pisma musiałem od nich załatwiać, bo pani się zamiast 0 to 2 kliknelonpiszac dowód. Przychodząc po zatrzymany dowód rej. Pojazdu zarejestrowanego na ojca, z upoważnienie do odbioru od ojca, panie najpierw twierdzą że to nie odpowiedni druk, bo one takiego nie mają, a był pobrany ze strony starostwa. Później twierdzą że powinienem opłatę skarbowa uiścić, a ostatecznie że powinno być potwierdzone notarialnie i mi dowodu nie wydadzą. Dobrze że naczelniczka była u siebie w pokoju i później interwencji odebrałem dowód z wielką łaską. A naczelniczka powiedziała że może akurat panie miały zły dzień. Szkoda że od paru lat dość często trafiam na ten ich zły dzień.

Helena   20:40, 20.02.2023

Panie przemiłe i bardzo pomocne. Załatwiałam dość skomplikowaną sprawę. Pani wszystko wytłumaczyła i pomogła wypełnić dokumenty. Życzę wszystkim tam pracującym dużo cierpliwości i wytrwałości, bo petenci niestety coraz mniej cierpliwi .

Sylwester   21:09, 20.02.2023

Widzę, że niektórzy już w genach mają krytykę innych, nie widząc swoich wad. Czasami warto spojrzeć w lustro

Interesantka   22:30, 20.02.2023

Panie miłe,posiadające dużą wiedzę.Pomogą wypełnić dokumenty i zawsze służą pomocą.Swoje trzeba odczekać w kolejce ,ale to jest przecież nie ich wina .

Ewa Nowak   22:45, 20.02.2023

Byłam ostatnio w urzędzie kilka razy, uważam że jedynym problemem jest tam wprowadzony system kolejkowy. Ludzie blokują numerki rejestrując się przez internet, lecz nie przychodzą. Maszyna nie wpuszcza na ich miejsce kolejnej osoby.Panie czekają w pokojach a petenci czekają w kolejce po numerek . Stałam tak 2 godziny bez informacji, czy numerki będą jeszcze wydawane, porażka. Ale Panie tam pracujące zawsze były bardzo miłe i pomocne.

Adam   00:35, 21.02.2023

Kilka krotnie załatwiałem swoje sprawy w tym urzędzie i nie było to miłe doświadczenie. I nie daj Bóg trafić na obsługę wspomnianej we wcześniejszym komentarzu pani Bauer bo się człowiekowi wszystkiego odechciewa. Pani Bauer jest miła tylko dla swoich znajomych resztę traktuje jak wroga. I niech nikt mi nie wmawia że w tym urzędzie jest wszystko wspaniale bo problem jest od wielu lat.

Darek   00:43, 21.02.2023

Bywam w wielu urzędach i zdecydowanie ten jest najgorszy. Szkoda nerwów i czasu.

Petent   00:51, 21.02.2023

Jeśli panie mają zły dzień to niech siedzą w domu i się ma ludziach nie wyżywają. A jeśli się nie nadają do pracy z ludźmi to niech zmienią pracę. Nikt nie jest im winny że sobie w życiu nie radzą.

Alo   05:12, 21.02.2023

Nie ma to jak w odpowiedzi na skargi dotyczące zachowania personelu napisać, że przecież jest winda!! Winda jest rozwiązaniem na wszystkie bolączki.

:)   08:57, 21.02.2023

,,Nie ma uciążliwych kilkudziesięcioosobowych kolejek, a przychodząc w godzinach pracy urzędu można załatwić sprawę w akceptowalnym czasie średnio ok. 1 godz. " - KŁAMSTWO ! po wzięciu numerka oczekiwałem na swoją kolejkę 3godziny i 23 minuty! Rejestruję pojazdy od kilku lat - wprowadzony system w znacznym stopniu pogorszył czas oczekiwania. Wcześniej zapisując się na konkretną godzinę i przychodząc na nią czekałem maksymalnie 10 minut i byłem obsługiwany. Teraz to jest dosłownie porażka! A Dyrektor nie wiem czy jest tam kompetentną osobą - na pewno jest bliskim kolegą i sąsiadem starosty jak wszyscy wiemy.

:)   09:02, 21.02.2023

PS. w żadnym powiecie wokół Ostrowi nie ma tak złego systemu kolejkowego - przychodząc nawet po numerek często nie można go nawet pobrać! PORAŻKA, PORAŻKA i jeszcze raz PORAŻKA ! ! !

:) :) :)   10:29, 21.02.2023

Co do Pań które rejestrują auta, nie spotkałam sie nigdy z problemem, miłe i pomocne. Za to jedna z Pań-dość charakterystyczna-w sprawie zastawów zrobiła ogromny problem z niczego, a jej zachowanie poniżej krytyki. Usprawiedlilam ją złym dniem, ale prawdę mówiąc nigdy taka sytuacja i takie zachowanie nie powinno mieć miejsca, tymbardziej gdy petent nie przychodzi z pretensją tylko z rzeczowym zalatwieniem sprawy.

:)   11:06, 21.02.2023

PS. w żadnym powiecie wokół Ostrowi nie ma tak złego systemu kolejkowego - przychodząc nawet po numerek często nie można go nawet pobrać! Panie są ok, nigdy nie miałem nic do zarzucenia...wręcz przeciwnie. PORAŻKA, PORAŻKA i jeszcze raz PORAŻKA ! ! !

Xxx   11:50, 21.02.2023

Rejestrowałam samochód jakiś czas temu. Kolejka mała, sprawnie szła ALE.. czekałam przy stanowisku na panią która najpierw musiała się wygadać z drugą. W końcu wypełniłam potrzebne dokumenty i co? I znowu czekałam żeby pani je sprawdziła, zabrała bo najpierw oczywiście musiała dowiedzieć się najnowszych plotek od pani siedzącej obok

Henryka   12:11, 21.02.2023

Odpowiedz Pana Naczelnika jest najlepszym przykładem funkcjonowania tego Urzędu ( mieszkańcy się skarżą na brak kompetencji i jakość obsługi a nie na warunki ), Nie znam gorszego wydziału Komunikacji w Okolicy , a swoją drogą jakie wykształcenie ma kierujący Naczelnik ? Prawo pewnie zna tylko z Nazwy parti która go wybrała .Tam jest często scena z filmu „niemam Pana płaszcza i co mi Pan zrobi „

Anna   13:17, 21.02.2023

Proszę spróbować coś załatwić w Urzędzie Skarbowym w Ostrowi Mazowieckiej. Tam dopiero interesant jest w profesjonalny sposób obsługiwany. Poprostu wstyd i żenada.

Kostek   21:51, 21.02.2023

Pozytywne komentarze piszą sami sobie lub ich bliscy . Każdy kto rejestrował samochód doświadczył tego profesjonalizmu a jak nie to był świadkiem jak jakiś poczciwy rolnik traktor lub przyczepę rejestrował wtedy doświadczył majestatu urzędu (nie dotyczy znajomych , rodziny ,radnych itp …)O tym pseudo urzędzie to nawet pisać wstyd.

MS   09:09, 22.02.2023

Panie mają bardzo wysoko kulturę osobistą , śmieszą mnie te pomówienia , pracują profesjonalnie , no cóż Ostrów :(

Lex Wawa   15:54, 22.02.2023

Kultura winna być , ale znajomość prawa przy obsłudze petentów jest niezbędna miałem okazje raz rejestrować samochód i co do znajomosci przepisów mam duże wątpliwości . A co do odpowiedzi Pana Dyrektora to wątpię czy on rozumie istotę problemu .Pisze o przypadkach prawa jazdy itp , zdecydowana większość problemów jest przy rejestracji pojazdów .No cóż ale jak większość pisze taka jest specyfika Ostrowi .

Zbigniew   22:08, 22.02.2023

Wiele osób chciało by być obsłużonym szybko bez kolejki oraz nie dbając o jakość dokumentów.Zawsze to wina urzędniczek. Petent grzeczny i miły zawsze będzie kompetentnie i miło obsłużony.

Ja   22:54, 22.02.2023

Bzdura. Jakie skargi. Jeden niezadowolony, ujścia swoich nerwów nie wiedział gdzie zrobić napiął skargę. Najpierw trzeba się przygotować do załatwienia sprawy a nie gadać Bzury. Rejestrowałem auto i gość wielce oburzony że kasy nie ma i brak karty w portfelu i musi gdzieś iść opłacić, sadził się jak nie powiem kto. Obsługa pomocna i miła.

Dodaj komentarz



Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.