Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Ratusz szuka osoby do obsługi kancelarii. Praca jest na pełen etat.
Wymagane jest wyższe wykształcenie na kierunku administracja oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w administracji publicznej.
Do obowiązków będzie należało przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz rejestrowanie pism w systemie elektronicznym. Pracownik będzie też doręczał pisma wewnątrz urzędu, prowadził rejestry i książkę nadawczą, a także wydawał formularze i sprawdzał kompletność dokumentów mieszkańców.
Oferty można składać do 12 września br.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Mieszkańcy komentują
1 wpis · Dołącz do rozmowy
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
To aż studia trzeba skończyć żeby korespondencję odbierać