Mieszkanka Ostrowi Mazowieckiej padła ofiarą oszustwa internetowego. Pomimo przelanych środków nie otrzymała swojego przedmiotu.
W czwartek 7 października mieszkanka Ostrowi Mazowieckiej zgłosiła oszustwo internetowe. Kobieta za pośrednictwem portalu internetowego zamówiła i zapłaciła kilkaset złotych za kurtkę. Niestety pomimo wpłaty kupująca nie otrzymała przedmiotu ani zwrotu środków, które przelała.
- Apelujemy do mieszkańców powiatu ostrowskiego o więcej ostrożności podczas internetowych zakupów. Nigdy nie zgadzajmy się na wpłacenie całej kwoty za produkt zanim go otrzymamy. Niestety wówczas dochodzi do zerwania kontaktu, kupujący nie otrzymuje towaru ani zwrotu gotówki. Wybierajmy opcje opłaty po dostarczeniu produktu np. za pobraniem. W ten sposób możemy uniknąć niepotrzebnych nerwów i straty pieniędzy - apeluje mł. asp. Marzena Laczkowska
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.