Otrzymaliśmy sygnały od naszych czytelników, że pracownicy sieci sklepów Stokrotka nie otrzymali wypłat za maj. Wynagrodzenia, które miały się pojawić na ich kontach 10 czerwca, nie zostały przelane przez pracodawcę. Co jest powodem takiej sytuacji?
Jak informują nasi czytelnicy, pracownicy nie zostali uprzedzeni przez zarząd sklepu o mających nastąpić problemach z wypłatą pensji.
Ze wstępnych ustaleń wynika, że sprawa może dotyczyć wielu sklepów, w tym także tych zlokalizowanych na terenie całego powiatu ostrowskiego. Pracownicy mają duży kłopot, bo nie każdy ma oszczędności i może sobie pozwolić na długotrwałe oczekiwanie na przelew wynagrodzenia. Co jest przyczyną opóźnionych wypłat? Pytanie w tej sprawie wysłaliśmy do sieci sklepów Stokrotka.
Odpowiada Weronika Misiuk, przedstawiciel sieci sklepów Stokrotka:
Stokrotka Sp. z o.o. oświadcza, że dokonała terminowo autoryzacji i przekazała dyspozycję przesłania przelewów wynagrodzeń do Banku Pekao S.A. Zakłócenia w realizacji przelewów wynagrodzeń na konta bankowe pracowników wystąpiły z przyczyn niezależnych od Stokrotki i były wynikiem awarii systemu bankowości elektronicznej PekaoBiznes24. Jednocześnie Spółka zapewnia, że była w stałym kontakcie z Bankiem Pekao S.A, na bieżąco monitorując zaistniałą sytuację i informując o niej swoich pracowników.
Dopasuj dla mnie
Zaznacz tematy, które Cię interesują. Zapamiętamy wybór tylko na tym urządzeniu.
Informacja: zapisujemy wyłącznie wybór tematów w pamięci przeglądarki (localStorage). Możesz wyłączyć w każdej chwili.
Wybraliśmy dla Ciebie
Bądź pierwszy! Dodaj komentarz
Twoja opinia pomaga być na bieżąco
Dodając komentarz, akceptujesz regulamin komentowania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników serwisu ostrowmaz24.pl.
Rozpocznij dyskusję – napisz pierwszy komentarz poniżej.